Mer bakande. 8års kallas. Sen en pyssel söndag.

Söndag kväll softar efter en helt ok helg.
jag fortsatte mitt bakande första vart ej så bra testar nytt sätt vart ej jätte bra heller men 3e funka men inte nöjd iaf hehe.
Fixade hallon, blåbär, sen choklad muffins är tog med när vi skulle fira en 8åring.
Detta vart kallas outfitten nyaste leggingsen från halens satt så skönt tills ja skulle spela fotboll då åkte de nner hehe.
Nya skorna så klart. Fundera på att beställa ett annat par från samma sida om pengar finns slutet av månaden. 
Vet borde fixa hår färgen å utväxten men har ej råd.
 
Det vart iaf en underbar dag på ett landställe så mysigt njöt av lugnet. God middag vart det oxå lax deras egna potatis å olika grönsaker till grillad paprika grillad svamp.
Sen fick ja en mys stund med 8åringen i knä på kvällen när han frös så mysigt.
Så jag mådde riktigt bra lugn dag med goa människor. Att få kramar å känna sig omtyckt precis för den jag är å älskad av en busig 8årig kille smälter hjärtat.
 
Bilderna på mitt pyssel idag kommer imorgon inte helt nöjd men på håll om man ej granskar vart de bra å löste ett problem jag hade hehe.
 
Hoppas alla hade en bra helg?
 
Bye bye

Kommentera här: