Juldeprimerad.

Ja ni läste rätt Juldeprimerad. 

Jag åker lite upp å ner i detta med julen.
Ena stunden hur mysig som hellst iaf början vill pynta köpa nya tomtar å så få det juligt å mysigt hemma. Men ju närmre de kommer mer deppig blir jag.

Jag förstår dem som ingen fam har som sitter själva på julen hur denna tiden kan vara sjukt tuff å jobbig.
jag har fam men de är ej det där varma mysiga som julen vill visa att just familjer är.
Har väll skrivit om de innan att ja såg förra året hur de va i As familj varma roliga traditioner. Med god mat klär upp sig ja de köper massa julklappar men inte de som är grejen de vet vad dom vill ha överraskar å skämmer bort varandra med både presenter å kramar å kärlek.

Jag kommer fira jul med min pappa å ena bror på landet.
Mysfaktorn där kommer vara den tända kakelugnen.
Annars fika till Kalle.
Pappa gnäller på allt å alla nästan. 
Brorsan försvinner upp på övervåningen för å röka å man får rappa ex antal gånger för han ska komma ner om man vill ha hjälp med nått. 
Jag kommer få fixa maten lutfisk potatis å vitsås lätt egentligen.
Sen kommer vi käka troligtvis under mycke tystnad inte bara men mycket.
Sen vet ja ej plocka ut diska se tv inga julklappar pappa får så dålig pension så har ej råd.
Vi har dock tradition å käka julgröt innan vi lägger oss. Å troligtvis tidigt i säng. 

Ja jag kommer vara med min pappa men ja saknar kärlek känna sig omtyckt att man duger.

Ja iaf så vart de plöttsligt jobbigt med julen. 

Nej nu ska jag duscha imorgon blir det nytt jobb praktik på pema.

Bye bye 

Kommentera här: