Sjukling, Ikea,nytt jobb.

Oj 2v sen senast ja lagt in något. 

Kan bero på att jag varit sjuk rätt så förkyld svårt å andas då.
Halsen svullnar upp lite å känns torr å irriterad sen hostat. 
De börjat bli bättre ej bra täppt å halsen bråkar än hostar mycke mindre.
Men så klart sovit as dåligt då oxå.
Men jag har jobbat å slitigt iaf dels för vi haft lugnt på jobbet.

Men helgen som var nu var jag hos A å T vi var till Ikea på lördagmorgon de skulle handla bord å lite saker så de hade släp då passa jag på å köpa min byrå...
Junior var upp å inspektera den på kvällen sen efter vi satte upp den på söndagen.

På torsdag blir det praktik på nytt jobb spännande. det är i samma hus men annat företag haha .

Men nu blir de nanna kudden.
Detta kommer bli en spännande vecka.

Vill ni se hur jag har julpyntat här hos mig??

Natti natti

Kommentera här: