Ger upp! Haft 80års kallas.

Tror jag ger upp kan inte få bruna fina ben eller kropp i huvudtaget blir bada i brun utan sol nästa sommar hahaha.
 
Varit på landet sen i torsdags min far fyllde 80 igår så de kom folk redan i fredags å sov över vissa enda till idag vart så trevligt å kul.
Kom även lite släkt i går som man ej sett på år lixom de va så kul.
 
Ska lägga upp en blogg med olika outfits jag haft dessa dagar.
 
Man har ej haft tid lixom att lägga upp så tänkte ta allt på en gång sen hehe.
 
Pappa i krans på hans höger närmast här hans tjej/särbo. Andra sidan en typ granne bekant som vi haft så länge ja minns även långt innan ja föddes så. Dom kom å hade med sig hund de va fodervärd åt å en valp kolla så söt hon va.
 
Imorgon blir att åka tillbaka till stan sen jobba dax igen å ingen mer inplanerad ledighet och grymt mycke på jobbet stressigt å risk för övertid blir en tuff period. Min kollega går snart på semester oxå den som ja känner mig trygg å kan läsa av å hjälpa mig om de blir för mycke för mig. Får försöka lyssna på min kropp å ta hjälp har så svårt för det.
Nä fortsätta sola lite innan man ska grilla.
Bye bye 

Kommentarer:

1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

nice

Kommentera här: