Djupt om förhållande.

Vet ej hur jag ska börja.
Säger som en vän sa till mig angående förhållande.
Sex är inte allt man kan ju ej ha sex 24/7 man måste kunna prata å gilla varandras sällskap imellan där lixom he he.
Sen vist sex e underbart om man har de bra å med någon som gillar samma typ av sex lixom.
Jag saknar ej sex så mycke sen ja lämna min sambo men är för sexet vi hade ej var bra å ej hade nått senaste året.
Sen får jag sex iaf nu.
Det jag saknar nu är just det där å ha någon som håller om stryker än över håret eller på kinden sånt där gulligt som får än å känna sig älskad å omtyckt. 
Men vill ej bli sambo igen på ett tag skönt å vara sj he he.
 
Helt plöttsligt vill oxå de killvänner jag haft eller har ses å ha sex typ.
Kanske tänkt tanken innan men nu när de typ är ok så har jag ingen lust alls till det å dom svårt att förstå jag är ju singel nu vad hindrar dig typ. 
 
Nej slut snackat öppnat mig mer för er nu iaf.
Säger god natt bye bye

Kommentera här: