Ullared ullared ullared 😄😀😁

 
Efter en trÄkig Ä jobbig jobb torsdag sÄ va de skönt Ä veta att man va ledig igÄr fredag Ä skulle till ullared med dom bÀsta vÀnnerna dom som stöttat mig mest med de jag gÄtt igenom.
jag fick i födelsedagspresent resa dit typ. Vi tog min bil men dom stod för soppan Ä fick 500kr. Handlade sen för 3000 e ju sÄ kul Ä gÄ dÀr hade lÀtt kunnat handla mer om jag hade kunnat.
Men de va skönt Ä ha egenbil inte som annars nÀr vi Äker i oktober med Ms jobb dÄ man ska passa buss Ä sÄnt.
De ja handla ska ja ta bild pÄ imorgon sÄ ska jag lÀgga upp hÀr sÄ ni kan se iaf de mesta smÄ skit som pÄsar bakplÄtspapper tar ja ej bild pÄ he he...
Men summan av resan e en skit kul dag med vÀnner mycke skratt Ä Àven djupa samtal. FÄtt ny energi.
 
SÄ idag tog vi ett tag i min lÀgenhet flyttat dit allt Ä packat upp nÀstan allt kÀnns bra. Imorgon blir de handla mat sen mÄndag Ikea för inköp av vitrinskÄp e sÄ kul Ä spÀnnande med allt nytt. Ett nytt liv som ja bestÀmmer över Ä ingen annan.
 
Godiset vi köpte Ä ha i bilen hade smÀllt nÀr vi var klara pÄ ullared inte sÄ konstigt i denna vÀrmen he he he.

Kommentera hÀr: