Födelsedagsfirande och en halv jobbig morsdag.

Söndag kväll dax att sova igen för att orka jobba imorgon igen. Ska till ett nytt ställe sjukt nervös hatar sånt här. Men förberedde lite idag med att åka å kolla vart det är å vart man kan ställa bilen å så. Sen se till att jag inte åker sj får med mig en kollega ibilen.
Annars har helgen varit bra. T en av dem jag e inneboende hos fyllde år så va lite folk här kan man säga.
Jag överaska med å ta hit en fd kollega till oss på förmiddagen för å ge igen sen ja fyllde å sabba hans planer ha ha. Sen på eftermiddagen kom hans familj på fika. På eftermiddagen kom A's familj grilla hamburgare å fika.
Även 2 vänner kom dom som e snälla å tar hand om mina goa katter.
Ska en dag förklara hur allt ligger till varför jag e inneboende vilka dom är å varför mina katter e hos andra. Känner bara att ja behöver tänka lite.
 
Så var det morsdag idag och det är 7år sen min mamma gick bort lite drygt.
Vissa år går det bra man åker tänder ett ljus på minneslund för hon ligger i en sån ibland fäller en tår ibland många. Men iår har hela veckan varit as jobbig har saknat henne så grymt mycket så gråtit massor gör det även nu när jag skriver detta.
Tror de har å göra med hur Å å hennes mamma är lite för så va mamma å jag. Kunde prata om allt om jag ej var hemma tex hos pappa eller bortrest så ringde jag varige kväll sa godnatt å prata om dagen. Hon hade alltid så bra tips å råd å mådde man dåligt fick hon än på andra tankar även om hon sj ej mådde så bra.
De sista 3åren drygt låg hon på hem pga hennes hjärta först å främst. Hon åkte in 1a ons i oktober för hjärtat slog fel å hennes tabletter hjälpte ej på vägen in stanna det men dom fick igång men hon fick en hjärnskada efter det kortfattat så.
Även om man vet att hon har det bättre nu hon hade det inte så bra de sista typ6åren då hon hade blivit sämre. Men saknaden att ej få höra hennes röst få en kram av henne vart för stor denna vecka.
 
Nu ska jag försöka sluta gråta å försöka sova istället.
Första är blommor som vi plocka i Ts trädgård å jag satte på minneslunden till mamma.
Sen e det lilla ja på lördagen.

Kommentera här: