Avundsjuk ja de erkänner jag.

Risk för en depp blogg men en rätt öppen om mig å hur jag mår.
De flesta kanske läst att jag har haft en tuff tid på jobbet mycket å göra sen lite folk jag har fått ta mer ansvar å sköta flera saker som då gjort att de blivit väldigt stressigt.
Hjälp fanns ej å råka man påpeka att man va trött att man tyckte de va jobbigt fick men snäsiga svar som Ja de finns ju ingen annan du måste eller och så har ja med haft det å Ännu värre.
Känt mig nedtryckt då.
Som tur är så är det lugnt nu ligger 2dar före jätte skönt sen ska ju pema ta över så de har börjat med ett bord
Får se hur de blir om man får jobb där sen i 3mån eller nått iaf väntar på några besked.
 
Det som jag är avundsjuk på är dom kollegorna som jag pratar med om de jag tycker är jobbigt på jobbet å saker som händer fel som görs å så.
När dom kommer hem kan dom släppa allt öppna en ventil i huvudet å allt flyger bort.
Jag saknar den ventilen jag har istället ett häftpapper där allt negativt som sägs fastnar å eltas.
Som igår hade de blivit en diskussion fick höra av vår driftledaren som berätta om den. Han som e team ledare på pema som vi vänder oss till hade sagt att vi "samhall" är så dumma i huvudet å förstår ej saker. han kan säga till pema att viss typ av lådor ska ha gul tejp om de är udda i men "vi" fattar ej så han säger alla udda lådor.
Det är ej kul å höra att han tycker vi är dumma jag tog åt mig ja medans mina kollegor garva åt de typ ja ja sån är han typ.
Lite rätt har dom han säger först tänker sen ibland tycker ej illa om han så är ej rädd för han som vissa de handlar ej om han nu utan min  förbannade hjärna.
 
Jag vill oxå kunna släppa allt istället för å grubbla fundera få ångestattacker somna gråtandes för egentligen skit saker men vet ej hur. De är bara att göra det säger dom NEJ DE ÄR INTE BARA ATT FATTA DET!!!
 
 
Finns mer ja vill säga berätta men tar en sak i taget tungt annars.
 
Tar annars gärna imot tips vad ni vill veta om mig eller vad ja ska skriva om å sånt.
Fått min router idag se när ja kopplar in den kanske ja kan sitta vid datorn mycket enklare kanske bloggen kommer ändras får se....
 
Bye bye for now 

Kommentarer:

1 T:

Jag tycker om när du berättar om dig själv och hur du mår!
Kramar

Kommentera här: