Besöks helgen hehe.

Från att ha en lugn helg planerad inga planer kanske bara vara hemma sj så vart det inte haha.
Fredags kvällen  kom A och T käka pizza ihopp å han hjälpte mig med lite saker här hemma å hon å jag planera hur jag skulle kunna göra om ska möblera om funkar ej hundra tycker jag.
Lördagen kom mitt gudbarn med mamma å pappan så klart på fika ja baka muffins. Gick till dagiset precis bredvid mig å lekte innan vart tripp till Hageby. Käkade hos mitt gudbarn en vända på stan var kulturnatten tog kaffe på ett café å lyssna på några som sjöng.
 
Söndagen kom pappa å hans tant första gången till.mig jag baka kladdkaka å muffins å bjöd på vi prata mycke tog sen en promenad till pizza hut pappa bjöd. Efter dom åkte så tog jag med en kladdkaka å muffins till A  och T bjöd dem tycker dom gjort sig förtjänt av det hon jobbat helgen 12h pass å han å hans bror hade lagt ett golv så ville bjuda dem.
 
De va min helg denna veckan börjat tufft jobbigt på jobbet känner tungt ansvar stressad å gör då skit fel å blir sur på mig sj.
 
Tänkte visa bilder på helgen mitt älskade gudbarn å lite sånt.
 
My
Vårat kaffe mumms.
Denna pizza delade jag å pappas tant på vart även matlåda till mig i måndags en bit kvar än hehe.
Jag å min ena katt Busan innan vi somna i söndags hehe.
 
Jag har typ 2 frågor till er som läser men tar de i en annan blogg imorgon eller på fredag.
 
Bli se klart top model sen nanna kudden så trötter.
 
Bye bye vänner

Kommentera här: