Snälla människor.

Lovade igår att skriva om tisdagen ju idag hehe.
Kanske ej så jätte speciell men jag e så glad att jag har såna vänner runt mig speciellt T.
 
Jag satt i köket å måla på lin lilla tavla hade kopplat in mobilen till högtalare å låg i rummet digga musik hehe. Iaf hade ej hört eller sett att han skrivit så vid 13 ringde de på dörren de va T han skulle hämta sin mamma å fråga om jag ville följa med så jag kom ut lite. Han vet att sitta inne inte är min grej men svårt å ta mig för å göra saker sj.
Så jag plockade ihopp bytte om lite snabbt sen åkte vi hämta hans rara mamma.
 
Vi åkte till blomsterlandet han skulle handla krukor sen hitta hans mamma små söta blommor jag oxå hon fråga om jag ville ha en var 2 för 50 så fick välja en å så förklara hon hur man skulle hålla dem vid liv.  T va skeptisk jag är ingen blom människa hahaha men del lever än kolla. 
 
Sen hade hon innan plockat ihopp en påse till mig men ej kunnat fått den på ett tag skulle tagit den när jag skulle varit husvakt sen vart de inget så den stod kvar i garaget. A vet ej om att jag skulle få därför har ja ej tagit den.
Idén påsen fans en plast blomma typ fin va den som jag har i fönstret där katterna är för de käkar på de andra jag har.
Sen adventsljusstake å en liten lampa söt typ 70tal kanske haha.
Sen denna fina muggen som hon hade köpt å slagit in åt mig vet ej varför men hon är bara för rar den damen.
 Den fick stå i skåpet.
 
Vart en fika hos T sen å sen hjälptes vi år att plantera om 8st blommor svärmorstungor å fick han även kasta de som ej såg bra ut wow säger jag hahaha.
 
Kort om idag då.
Har rensat lite i 2 lådor jag hade kvar å även kollat plockat i klädkammaren.
Å jag har testat äta mat gjorde egen potatismos sen köttbullar i ugnen blir de mjuka lätt tuggat å de gick bra att äta så känns bra haft lite ont men går åt rätt håll iaf.
 
Nu se tv ta tabletter 23 sen nanna kudden.
 
Bye bye

Kommentera här: