Long time i knows..

Ja det var länge sen ja skrev eller la upp nått.

Ett litet täcke  att jag inte mått så bra.
Nya jobbet kan vi börja med att ta upp.
Kämpigare denna gången än för 3år sen. Jäkligt ont i benen å fötterna ja precis som då. Men denna gången kommer ja från ett gäng där jag trivdes endå man slängde skäft skojjade å var trygg.
Hade några runt mig som kunde se om jag mådde dåligt stötta mig när jag behövde det.
Nu känner man sig lite ensam utanför små korkad typ.
På tisdag får vi veta om får 3mån anställning eller inte typ.

Då frågar ni er vill ja vara kvar?...
Ja om jag får göra annat än banan fick testa annat mellan de va kul vill känna på prismärkningen med pema se om jag klarar det typ.
Gå tillbaka till samhall troligen hamna på städ kommer ja bara må dåligt av oxå så. Bara hoppas detta kan bli bättre å man får jobba med några jag kommer känna bra med lixom. 

Annars i livet då hmm.
Inte mycket inte orkat med hemmet men tog ett tag idag iaf.
Varit med mitt gudbarn på nyår det kände bra hände ej så mycket.

I fredags var jag jag med T å hans bror ut på stan å de tog massa kort på allt som de haft där sista dagen idag massa ljus saker konstverk å lite andra fina ljus saker de haft uppe. Vart sen nästan 4h var vi ute skönt ej så kallt.
Varför jag ej tog bilder ? Jag har inget stativ å fjärrutlösare som man måste ha om man ska ta på ljus när det är mörkt.
Tog med mobilen ska lägga upp dem här en dag lovar.

Ska försöka bli bättre å skriva oxå.

Nu ska ja se farmen sen fixa inför imorgon å nanna kudden ser ej fram imot å jobba ska vara på banan men ska bita ihopp.

Bye bye for now..

Kommentera här: