Fortsatt tandvärk. Lördags myset.

Ligger hemma med fortsatt tandvärk suck.
Men jag har lite tur att jag har såna bra vänner som stöttar mig å kommer hjälpa mig å fixa tandläkare å åka med dit oxå. Dom är såna änglar.
 
I lördags var jag med dem till söderköping det är medeltida dagarna där. Jätte mysigt gå runt massa folk som är utklädda går lixom al in på det så coolt.
Fans en hel del fina smycken ja skulle vilja ha men nej inte för min plånbok men ska visa vad ja köpte istället här.
Fudge 3 olika smaker päron/lime en favorit så god. Sen saffran va ok sist saltlakrits å den smaka verkligen saltlakrits gott.
Var in på en liten glitter affär. Om ja ej minns fel så är företaget från sörping de har lager där vet ja iaf för varit där å jobbat. Iaf billig affär köpte detta halsband för 25kr istället för 175kr good.
Anledning att vi gick in va för A å jag snacka om att ja behöver såna här hårsnoddar för dom sliter ej på håret hittade 2st älska den gråa så mysig hehe. Men 10kr st va bra pris original pris 50kr.
 
Så de var det ligger här i soffan har ont å försöker hålla paniken borta..
 
Bye bye

Kommentera här: