Hatar mig sj....

Detta kommer bli en öppen depp inlägg.
Känner mig egentligen mest ensam oduglig typ.
 
Mycke är nog för min bästa vän är sjuk vet ej vad det är har varit på 3 olika rönken tagit massa prover men för ej svar på varför han hostar.
De såg en lite förändring första rönken men ej sagt mer å så klart googlar ja för min mag kännsla är att de e alvarligt typ lugncanser. 
De skulle åkt till Göteborg denna veckan men fick vända på vägen till tåget läkaren ringde ville ta mer prover sen hade han tid till en lung grej.
jag skulle ha varit husvakt såg fram imot det. Men hade sån stark magkänsla att nått hänt hade ej hört att de va framme som de lova å han skrev bara hör av mig senare när jag fråga nått.
Jag åkte ut han typ bara in så kom dem oxå å berättade å de grät så känns som de vet mer än de säger men tänker ej fråga.
Sov där iaf han ville det.
Sen sa dom att ja kunde sova där några dar om ja ville men hörde av sig igår att de skulle iväg men kunde komma ut när de kom  hem fast de kom hem sent idag är dom oxå iväg.
 
Att ja hatar mig sj e för jag blir ledsen å nere för känns som ja inte har min bästa vän längre hänt saker ja skulle vilja snacka med han om men får känslan att han ej orkar fort ja försöker å eftersom han e sjukskriven ej tagit sin sem än kommer de dröja innan han kommer tillbaka till jobbet om han gör de å han e min trygghet där en som läser mig å vet hur min panikångest ser ut typ så ja ej ska få de på jobbet kommer han alltid å stöttar i rätt tid.
 
De senaste nätterna har ja ej kunnat sova för ja tänker för mycket på det jag får skuld känslor för ja tänker så ego att ja saknar han för mig  sj för jag ska må bra nu när han har de tufft e de enda jag egentligen ska tänka på å sånt.
 
Säkert hur skumt skrivet som hellst svårt å få ner tankar.
 
Sen att ja känner mig ensam är för man ser alla andra hitta på saker njuter av solen ja kan ej gå ut.
För mina tankar blir när andra ser mig att titta där går en ensam tjockis klart ingen vill vara med henne så som hon ser ut. Så blir jag sitter inne bara å glor.
Sen skriver vänner att de njuter av solen lite här å där med andra vänner släkt.
 
 
Avslutar med en bild på mig på väg till en fest i lördags.
 
Bye bye

Kommentera här: