Tiden rinner iväg.

Oj ja ni 1v sen sist ja vet. 
 
Inte hänt så mycket mer än jobbat försökt hållt mig frisk å må bra. Va till en kollega å fika med henne igår de va trevligt å på lördag blir det fest där.
 
Mycke ja glömt å ta upp kom ja på här men en sak i taget.
Minns ni denna?
Har testat å den flytande delen va värdelös troligen torkat va lite i den tyckte jag inte bra men den andra delen är bra å för 9kr så ja vad ska man säga helt ok använder den där ja vill ha ljusare typ.
Sen fick jag ju mina nya skor så nöjd satt bra va sköna.
Kollat in några på whis tyvärr fanns ej den färgen jag ville ha så kollar in andra hehe meddelar när jag beställt hehe.
 
Så blir softa kanske åka se fyrverkerierna sen om de slutar regna hehe.
Ska se om ja kan uppdatera snart igen sen om nått händer på lördag hehe.
 
Bye bye

Kommentera här: