Letat på nätet. Stora storlekar.

 
Hitta denna sidan på nätet någon som beställt här ifrån??
jag som är större hitta lite iaf men enligt måttabellen ska jag ha 3xl synd att storlekarna e så olika. Vart först glad när jag såg nått å fanns i 2xl bra att dem har stora tänkte jag xl brukar ja ha så ser bra ut sen hitta ja måttabellen hmm nä 3xl ska ja ha på denna sidan. Men hitta badkläder upp till 4 å 5 xl så finns iaf lite bra. 
 
Dessa har ja beställt från minskor.com
Rea månaden ut å fri frakt så nästan 600kr bara för dem. Har letat på stadium å likande i stan liknande kostar iaf 1200 å uppåt å jag behöver nya så ett fynd tycker jag. Bara hoppas de kommer som de ska och att jag kan ha dem å så. Men just nice air brukar ja ha så ska funka lixom.
Idag blir de städa försöka bli av med lite katthår fasen va ena fäller blir galen hmm.
Sen ska man va taxi åt vänner som ska på fest så blir nyktert för mig ikväll se när jag ska hämta dem hålla mig vaken hehe. Men va gör ja ej för dem så mycke de gjort för mig å finns alltid där för mig vill man ju ge tillbaka.
 
Nä dax å städa.
Bye bye

Kommentera här: