Sommar och värme.

Ja nu är de sommar igen kan man säga.
Hade litet dilemma ifredags ville åka bada viste ej vart kändes pinsamt att åka sj viste ej vem som skulle åka med som oxå skulle få mig att må bra ge energi ej ta energi som jag försöker lära mig.
Kunde ej komma på någon så. Min närmsta vän här i stan är tyvärr ej den som ger alltid men kolla iaf men de va upptagna till typ 2 å jag ville ha en hel dag på stranden. Men en typ bekant han kunde å ville så gärna åka. Kruxet är att sen ja vart singel så vill han mer än vän men de vill inte jag så viste ej om de skulle va ok att åka med han.
Mycke velande så på lör morgonen vart de så att vi åkte iaf till ett ställe han va som barn med skolan en stuga i skogen. Jätte mysigt ställe några till som var där å många som paddla kanot i sjön.
Vart iaf lite sola å ett dopp så de va skönt.
Vi va vid ena omklädningsrums huset som fanns å liten brygga fanns en större längre bort men va upptaget när vi kom.
 
Vi åkte hem halv 6 tiden.
Sen vid 8 åkte ja till en sjö närmre å tog ett kvälls dopp.
Hade tänkt tvätta håret i sjön som ja gjorde förr på landet tycker de är skönt men va så mycke folk så ville ej hålla på med de då.
 
Idag söndag så har jag jobbat vart övertid men de behöver jag pengarna lixom.
Sen bara sovit fixat lite hemma ej orkat äta ens i denna värme.
Hoppas ni alla har de bra i värmen iaf??
Bye bye

Kommentera här: