Varför??? Galna katter.

Vet ej vad ja ska säga eller börja.
Kommer bli en tung blogg.
Jag borde vara glad å lycklig ha mitt egna liv fått mina katter min egna lägenhet.
Men efter några sms från ex inge speciellt så egentligen. Fick ett förra veckan torsdags skrev typ de va nått ja skulle fråga men glömt men hur är läget med dig.
Igår fick ja igen då kom han på vad det var. De va nått om rensa mobilen fick tips när vi va på media market för ett bra tag sen.
Skrev att ja ej mindes.
Sen fick ja ett svar synd bla bla sen om jag ska hämta mina saker vet ej vilka hämtat allt trodde ja utom en låda ha under sängen. Sen skrev han att han tänkt massor. Vet ej hur ja ska tolka det.
Jag svara ej fick ikväll mycket på jobbet antagligen för ja ej svarat
Nästan som när vi va ihopp sms för å hålla kontakt eller kontroll svårt å veta vilket.
Vänner säger ja ska bryta helt men det är jobbigt vet ej hur han ska ta det.
 
Sen sa alla lyckliga kära på tv får mig mest må dåligt.
Så slutsats jag mår dåligt gråter ofta utan veta varför egentligen. 
 
Lite om mig öppna mig lite mer för er kanske skit trist å läsa men de är mitt liv inget glamorfasad.
 
Tänkte sist visa hur min blomma såg ut när ja kom hem från jobbet som ja flytta från fönstret till byrån för de börja käka på den.
Glad att den ej låg på golvet..
 

Kommentera här: