Hemma "sjuk"

Anledningen att ja skrev "sjuk" är för ja ej är fysiskt sjuk.
Ja huvudvärk fick ja så de kanske räknas så klart.
Men med allt som är på jobbet har ja försökt tänka som de andra de löser sig min chef vet mitt läge lixom.
Men igår kom de 2st en från städ avdelningen sen en från linköping han va trevlig de lilla han snacka å såg ok ut hehe.
Hon va mer hårdare i tonen. kändes lite som hon dum förklara oss för vi typ alla hade kryssat för att vi ville vara på bemannade lösningar å lager vi skulle ju kryssa de vi ville så.
Men finns ej såna jobb som läget är nu utan vi kommer bli planerade på städ typ.
Sen hoppas ja på anställning på pema men kanske bara är 3 eller 6mån sen kommer ja tillbaka.
Iaf jag vet hur dom behandla mig sist ja va på städ dock stod hon å lova att dom skulle lyssna å sätta personer som trivs jobba ihopp tillsammans MEN hört de innan å hörde på hennes ton att hon försökte bara få folk å välja städ självmant väl där blir de aldrig som hon säger.
Efter de mötet jobba vi typ 30min sen åt vi sen direkt efter när kom tillbaka kände ja att ja klarar ej de sen mötet mådde ja så illa.
Skulle berätta för driftledaren att jag ej mådde bra ville hem då kom tårarna då orka ja inte längre. min chef fick oxå se tårarna.
Alla mår dåligt av situationen i är i men av någon anledning tar ja åt mig extra å mår så dåligt.
Mår så psykiskt årligt så får fysiskt ont i magen å huvudet.
Åkte hem halv1 somna gråtandes utmattad sov till 6.
 
De är inte alltid lätt att få folk å förstå min rädsla.
 
Tack för ja får skriva av mig till er.
 
Bye

Kommentera här: