Så dålig jag är...

Har de gått 2v igen sen ja skrev sist...

Fy fasen så dålig jag är på å skriv här..
Kanske för ej hänt så mycket egentligen. 

Jobbet på stadium tog slut i tisdags å nej vart unge pema dom krånglar å facket är indraget nu så jag hoppade av det.
De senaste 2 dagarna har jag å T åkt till Linköping å jobbet på deras tvättstuga där funkat bra endå. Jobbar 12 till 20. Dom andra 2 skift så dem som jobbar eftermiddag denna vecka från 2 till 22 tror jag är super trevliga funkar så bra. De som jobbar förmiddag nja så där inte kommit in i de gänget än men blir att jobba mer med dem nästa vecka se hur de går.
Fått beröm iaf för vi jobbar så bra å så men e så soft vi är vana med mer ös så vi jobbar på som vi e vana de andra sitter mycke slöar så är lite olika så.

Men ledig imorgon yes hehe.
Då är planen gymmet handla försenad julklapp till lille E som varit bortrest 1mån om ej mer ska träffa dem imorgon.
Tvätta bilen å kasta skräp oxå.
Sen bli hämtat av M se E träna hockey ska vara målis hehe sen hem till dem å käka.

Resten av helgen ingen aning har flera förslag så se vad man orkar å känner för.

Rent allmänt mår ja ok fysiskt så de är bra lite problem men mensvärk denna veckan men sånt får man räkna med ju som tjej.
Psykiskt lite nere vet ej varför men lätt deppig lätt irriterad å så men kanske vänder.

Nu blir de krama kudden natti..

Kommentera här: