Efter lite om och men...

Ja ha snart slut på en vecka till då.
Jag var hemma måndag å tisdag kände mig inte redo men tisdags prata jag med min chef om hur ja skulle göra så gick till pema i onsdags sen kom min chef hade möte med han slutet av veckan.
Pema hade hört av sig det har gått ner med jobb å de märker jag är sjukt lite jobb så jag får ingen anställning. Så nu är jag på samhall igen.
Har iaf jobb till 1feb sen vet jag inte vad som händer.
Har nått kanske på G men inget klart så säger inget.
 
Fick lite ork å fick städat här hemma så underbart skönt så idag fick jag fika besök T å dens mamma trevligt verkligen...
 
Nått mer nä händer nada just nu jobbar med mig sj försöka komma på benen.
De va kul föresten att många vart glad att jag var till baka fick kramar å så. En kom fram så vi snacka hon såg att jag ej var mig sj lite däven som hon kalla det men skönt med bra stöd.
 
Kram på er alla.
 

Kommentera här: