Ibland hatar jag verkligen mig sj...

 
Finns mycket jag hatar med mig sj men just nu är de mest mitt dåliga samvete i jobbet.
jag känner att jag jobbar över mig förmåga har skit ont men klagar inte utan biter ihopp å kör.
För de mesta har ja fått höra nät jag frågar om hjälp att de ej finns hjälp eller de finns ingen annan än du vem skulle de vara alla har jätte mycket å göra eller alla har ont.
Sen finns de dem som får massa hjälp direkt å blir tagen på allvar känns inte som jag blir de när jag väl klagar eller påpekar att ja oxå har ont.
Som idag har så sjukt ont i benen å fötterna efter sj dragit ut 40pallar säger ej er så mycke men gå å stå hela dagarna på betonggolv sen dra tunga pallar är aj. Men skulle ja påpeka att jag har ont pga det så är ett vanligt svar "du jag har dragit ut 60 pall sj en gång sitt inte där å vila" typ så.
Vi är alla olika hen kanske har bättre skor väger mindre starkare som gör att hen ej får ont varför ej bara visa lite hänsyn typ blir så ledsen. 
Bröt ihopp när jag kom hem idag känner mig slut körd. Vi jobbade till halv 9 idag ätit dåligt å orkar ej göra nått nu så blir ingen lunch med mig imorgon.
 
Ska ej vara så negativ egentligen en kollega som ja körde hem sa man ska vara nöjd livet e bra vi har tak över huvudet vi har ett jobb får lön så vi klarar oss iaf.
När man tänker så käns mina problem pytte små endå får dom mig må så dåligt.
Svårt med psykisk ohälsa svårt å få andra att förstå å de syns ju ej på än. 
 
Nej bäst att sova nu.
Bye bye.

Kommentarer:

1

Jag tycker du är jätte duktig! Jag vet att du gör ett grymt bra jobb! Kram

Kommentera här: