Oinspirerad. Vad tycker ni??

Jag är verkligen Oinspirerad orkeslös kan de va penicillinen som gör de även om de säger att de ej ska påverka.
Annars e ja allmänt blä humör hahaha. De e rörigt här hemma vet ej vart ska börja å göra av med vissa saker så blir inget alls då.
Man jobbar kommer hem försöker hålla sig vaken men så svårt laga mat diska iaf duscha se tv sen när man ska sova kommer tankarna å så går de ej att sova alls suck sen nästa dag dö trött å samma sak hehe...
 
Försöka hitta nått som får mig vilja leva å ej bara skita i allt men vad???
 
Vad ska man mer säga hmm inget så tråkigt är de hos mig.
 
Eller jag har köpt ljus å tänt lyktorna som hänger i fönstret som fjag fick av en kollega som gått i pension.vad tycks??
 
Sen vart de en liter tur på östgötadagarna va trevligt efter lite om å men å besvikelse.
Men  vart mysigt å trevlig dag iaf som avslutades med fika hos As päron där de vart mycke garv hehe. Men köpte dessa på mitt hus hahaha de hette Marias hus finns på fejjan fans sjukt mycke saker men hitta dessa 2 lamp skärmar kunde ej välja T sa ta båda en sommar en vinter hehe.
 
Vad tycker ni??
 
Nu blir de idol sen dusch å lägga sig somna hoppas ja på iaf.
Bye bye

Kommentera här: