Oj förlåt. Jävla ex å göra mig så svag psykiskt.

Det var jätte länge sen jag skrev nått men har ej haft tiden eller orken trött hela tiden känns de som.
Det som hänt hmm jobbat sovit ätit varit mycket på jobbet så blivit lite övertid å lite sånt.
 
Kan ta kort om helgen.
Fredags morgon fick ja sms om pankaksmiddag hos M med familjen å de säger man ej nej till kom hem sent.
Lör morgon åkte å kolla E hockey träning sen till T & A vi hjälptes åt å klippa ner en stor häck å rensa massor å höll på sent fick käk å vin å sov på soffan. Söndag åkte å lämna allt på återvinningen kolla till katterna sen till dem igen måla på deras hus sen käka igen och kollat igenom bilderna jag tog på Astrid Lindgrens Värd och även High Chaparral vart några skit bra några mindre bra. Se när jag kan få upp här med.
 
Fick även veta att mitt ex har skrivit med en av mina vänner fick se hela konversationen å de va ingen kul läsning han ljög tryckte ner mig men min vän va på mig  sida skrev så bra svar.
Min mitt ex ville bli vän med mig i framtiden det kan han glömma nu.
Men de har gjort att ja mått dåligt känner mig svag psykiskt lixom.
Klarar ej av pressen på jobbet pga det men jobbar på det.
Skulle nästan vilja visa vad han skrev men nej lovat att ej hänga ut han så.
 
Till nått roligare 1okt ska jag på symfoniorkester konsert så not me men vart bjuden M ville ha med mig så varför inte har man lixom varit på det oxå kan bli en upplevelse.
 
Ej tagit så mycke bilder men tänkte visa några från min vardag iaf rakt upp å ner lixom.
 
 

Kommentarer:

1 Angelica:

Åh så tråkigt att ha ett sånt ex :/

Kommentera här: